mandag den 3. oktober 2011

Madklubbens maltbrød

Sidste år fik jeg en kopi af opskriften på Madklubbens helt fantastiske brød, men den opskrift resulterede bestemt ikke i det lækre bløde og luftige brød man får på restauranten. I weekenden faldt jeg så over opskriften, nu med helt andre mål, på Madklubbens hjemmeside. Med stor spænding lavede jeg dej til brødet igår, og fik en dejlig overraskelse da jeg idag kom hjem fra arbejde, og havde brun dej i størstedelen af køleskabet!!! Så husk lige at komme dejen i en MEGET stor form, da den virkelig hæver. Jeg fik reddet både en stor del af dejen og køleskab inkl madvarer.
Brødet er bagt og smager bare så fantastisk, selvom det mest af alt ligner en klassisk chokoladekage, som ville blive serveret til klassens time.
Server lun og med godt saltet smør, så blir det bare ikke meget bedre.

27 kommentarer:

  1. Ser rigtig godt ud, har du et link til opskriften??

    SvarSlet
  2. Jeps link kommer her:
    http://www.bistrobooking.dk/madklubben/Default.aspx?p=3&s=10

    Og husk nu at bruge en virkelig stor form, eller evt lav halv portion - der blir meget brød ud af denne portion.

    SvarSlet
  3. Takker mange gange

    Tror jeg vil prøve at bage den i den store bradepande til ovnen.

    Vil lege lidt med at lave en hovedret forklædt som en dessert - i forlængelse af din kommentar med chokoladekagen

    SvarSlet
  4. Linket virker ikke mere, e der nogle som måske skrev opskriften ned?

    SvarSlet
  5. Send mig din mail, så skal jeg maile opskriften til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Vil du også sende opskriften til mig?
      HK Lena

      Slet
  6. Skoch1988@hotmail.com vil du sende mig opskriften? :)

    SvarSlet
  7. Har jeg også mulighed for at få opskriften ? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. skriv din mail, så skal jeg nok sende opskriften

      Slet
  8. Hej Soffi,

    Kunne jeg evt. også bede om opskriften?

    dlangerich@gmail.com

    SvarSlet
  9. Jeg skal nok få sendt opskriften afsted til jer alle sammen

    SvarSlet
  10. Håber også du vil maile opskriften til mig. Det ser dødlækkert ud
    Annette.thelander@gmail.com
    På forhånd MANGE tak og glædelig jul

    SvarSlet
  11. Jeg også meget gerne have opskriften :-) Jeg har virkelig ledt efter den.
    annekatrine.frank (at) gmail.com

    Tak skal du have, og godt nytår!

    SvarSlet
  12. åh vi vil også så gerne have fingrene i den opskrift: emilie_lykke@hotmail.com
    Håber du vil dele. Mange tak
    Emilie

    SvarSlet
  13. Jeg vil også gerne bede om opskriften
    Mette@sckerlhansen.dk
    På forhånd tak
    Mette

    SvarSlet
  14. Håber jeg kan få tilsendt opskriften
    På forhånd tak
    Suran1702@gmail.com

    Susanne

    SvarSlet
  15. Ogsaa mig!!! kmi_borda@hotmail.com
    Tusind tak!!!

    SvarSlet
  16. Også mig! Taaak :).

    eva.knapstad@gmail.com

    SvarSlet
  17. Hej. Jeg vil også gerne have opskriften. På forhånd tak mette@behrendsen.dk

    SvarSlet
  18. Jeg vil også meget gerne bede om opskriften, hvis det er muligt. ddunning6@gmail.com

    SvarSlet
  19. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  20. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  21. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  22. Kunne jeg også få opskriften? På mm4r@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Hej. Det ser godt ud - må jeg få opskriften? Mvh Daniel - hrdam@hotmail.com

    SvarSlet
  24. Er det stadig muligt at få opskriften, jeg havde den engang men har mistet den 😭 kaveh.abbasi@mail.com

    SvarSlet
  25. Kære Soffi,

    Er det muligt at få opskriften tilsendt af dig? amfindsen@gmail.com
    Jeg har smagt brødet i 2008 og det var så lækkert at jeg aldrig har glemt det😆

    SvarSlet