søndag den 23. oktober 2011

"En kogebog"

Jeg fik Cofoco drengenes kogebog i fødselsdagsgave og den er blevet prøvet af her i weekenden.
Det er en rigtig flot kogebog med nogle gode klassiske retter i både brød, madretter og dessert - alle retterne er fra deres restauranter. Dog ku jeg godt ha tænkt mig lidt flere billeder.
Lørdag lavede jeg pasta med tomatsauce og søndag Coq au vin.
Hjemmelavet pasta med tomatsauce af friske tomater er én af den slags retter jeg snildt ku leve af. Så enkel og ren i smagen og med masser af friskhøvlet parmesan (næste gang vil jeg dog vælge at lave pastaen tyndere).

Søndagens coq au vin var bestemt en familiefavorit. Jeg lavede den dog i ovnene så skindet på kyllingen blev sprød, det blev der bestemt ikke klaget over.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar