fredag den 30. september 2011

Meyers deli

Ah fredags fri!
Ingen børn der ville holde fri med deres mor, så står den på morgenhygge hos Meyers deli.
Jeg købte en kernebolle med ost og en cappuccino - 60kr, og man blir helt mæt.
Der var forbløffende mange inde og spise morgenmad sådan en fredag.
 Desuden købte jeg lidt andre sager med hjem; Maltekstrakt og Johan Bülows fantastiske lakridspulver.

Jeg skulle have haft maltmel, men maltekstrakt skulle kunne bruges i stedet, så det må jo komme an på en prøve. Lakridspulveret bruger jeg til bagning, inspireret af Markus Grigo, som i sommers lavede vores bryllupskage med lakridsbunde, som simpelthen fungerede så godt.
Jeg var i Meyers nyeste deli på Godthåbsvej, den er mindre end den på Gl. kongevej, så de havde ikke så meget mel mm, men den er rigtig hyggelig at spise på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar