søndag den 13. oktober 2013

Restaurant Tony's - Anmeldelse (2. besøg)

Jeg har længe haft lyst til at komme tilbage til Tony's i Havnegade, da jeg var meget begejstret for mit sidste besøg der. Og selvfølgelig var jeg også denne gang nødt til at have risotto, da den sidst smagte så fuglene synger. 
Vi startede ud med en skøn amerikansk riesling og Tony's brød med artiskokcreme (jeg har selv eksperimenteret lidt med min egen version, denne skal nok snart komme i et blog indlæg). 


Til forret fik jeg den skønneste mest smagfulde tomatsalat med både friske, syltede og bagte tomater. En virkelig vellykket opgradering af den klassiske tomatsalat.



















Til hovedret måtte jeg have risotto med kammuslinger (for 100kr ekstra). Desværre ramte den denne gang ikke helt plet. Risotto'en var tilberedt som den skulle, men den var mindre smagfuld og det mest
    markante ved retten var en voldsom mængde kørvel (som efter min smag ikke er den mest
    interessante krydderurt ).



















Til gengæld var serveringen meget gavmild, så jeg var godt mæt herefter. Så til afslutning blev det bare kaffe og Tony's chokolade.


















Mine tre retter løb op i 300kr (uden vin), så det var bestemt pengene værd og jeg kommer også helt sikkert igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar