torsdag den 14. februar 2013

Granola - anmeldelse

Granola er en hyggelig lille 50'er inspireret cafe på Værnedamsvej.
Jeg har endnu kun været der og spise morgenmad, hvilket jeg til gengæld også har nydt flere gange. Og også denne gang blev det et morgenmadsbesøg med hele familien.
Der findes tre morgenmads tallerkner, men det bedste er de "løse" morgenmadsretter.

Som et must skal jeg ha en eggmuffin, den er skøn, og jeg kender ikke andre steder herhjemme hvor det er muligt at få.
Ungerne nød begge en croque monsieur (uden sennep), den er også virkelig lækker og fuldfed på den skønne måde.

Til deling fik vi en sød morgenmadstallerken med frugt, drænet yoghurt, pandekage med sirup, syltetøj, hasselnøddecreme og brød med kanelsukker. En ok servering, men kedelig ift. de ovenstående retter. Pandekagen var tør og tung, selv min datter delte denne opfattelse. Men godt med lidt sødt og "let" efter vores fede start.

Til drikke fik jeg cappucino og pigerne drak smoothies.



Granola er virkelig et skønt sted, har du ikke været der så kom afsted. Jeg er vild med at der er morgenmad på kortet, som man ikke får på alle andre caféer i byen. Prismæssigt er det ok, og svarer til de fleste andre caféer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar