fredag den 6. juni 2014

Madklubben Vesterbro igen

Da Madklubben Vesterbro har udvidet med cocktailbar, måtte jeg et smut forbi med veninderne til mad og cocktails.

Vi startede med dagens cocktail, som var en lækker frisk sag med ingefær, citron og mynte.

Sammen med cocktailen fik vi brød, som tydeligvis havde stået udskåret noget tid (aka tørt). Desuden er Madklubbens brød altså blevet kedelige i årene løb, det er ærgeligt.

Da jeg ikke kunne beslutte mig for en enkelt forret, blev det til to; Tomat, tomat, tomat samt Tatar.
Tomatsalaten var temmelig basic uden de store dikkedarer, ok men ikke noget særligt.

Fin tatar, dog blev den primære smag den stærke dijon, så resten druknede lidt.

Til maden fik jeg to forskellige øl, begge pale ale. Min helt klare favorit var Miami vice, den skal jeg ud og ha fat i til køleskabet derhjemme.


Til hovedret fik jeg sprængt kalvebryst med blomkål og løg.
Kødet var lækkert mørt og trevlet, men til den meget fede side, ellers en fin ret.

Herefter fik jeg ost.
Lækre oste, men nødder og kompot fungerede slet ikke for mig, kompotten var meget bitter og nødderne var syltede og bløde.

Aftenen bragte ikke den bedste madoplevelse jeg har haft i Madklubben regi, men til gengæld kostede hele herligheden ikke mere end 500kr, og betjeningen og stemningen var i top.
Jeg vender tilbage og besøger cocktailbaren, der bar masser af cocktails der fristede.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar