lørdag den 13. august 2011

Min blog debut

Så fik jeg gjort det - startet min egen blog.
Jeg har længe gået med tanker om det, og tænkt at det da måtte være lige noget for mig. Men hvad skulle jeg blogge om, som andre evt. ville finde interessant? Som mor til to skønne tøser, med nyligt veloverstået bryllup og masser af kreative aktiviteter i hverdagen, burde der vel være nok at ta fat på! Men for at starte et sted har jeg besluttet at bloggen blir en madblog, jeg elsker nemlig mad. Jeg elsker at lave det, at spise det, at købe det - ja alt omkring mad faktisk.
Jeg ved ikke helt endnu hvordan bloggen kommer til at fungere, jeg har ærligt talt ikke sat mig ind i det, jeg tænkte bare at nu gør jeg det sgu!
Jeg har for nyligt indgået en aftale med min mand at vi skal gå ud og spise 1 gang om måneden, og udover det er der jo cafebesøg mm med veninder og børn. Så et naturligt emne på bloggen må blive min bedømmelse af disse besøg, som andre så forhåbentlig kan få glæde af.
Inspiration til opskrifter, madplaner mm må også blive et emne, da jeg i det daglige står for al madlavning, og ligeledes elsker at få gæster, så man har mulighed for at kreere lidt vildere ting end hverdagens frikadeller og lasagne.  Min helt store interesse er kager, jeg troede i mange år at jeg skulle starte en lille cupcake biks, men det må tiden i den grad siges at være løbet fra, da man nu kan få disse overalt - ja selv i Føtex. Så kager vil nok komme til at fylde en del på bloggen.
Anmeldelse af kogebøger ku også meget vel blive et emne, da min store fetisch i den grad er kogebøger.

Jeg har i hvert fald en masse ideer, nu handler det bare om at få det sat i system og komme igang med at skrive - jeg glæder mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar