søndag den 23. juni 2013

Paté paté - anmeldelse

Sammen med mine skønne kollegaer var jeg ude og spise på Paté Paté i kødbyen torsdag aften.
Restauranten ligger i et flot meget rustikt lokale, dog med vanvittig dårlig akustik og der blev hurtigt fyldt helt op (der stod folk i kø for at få et bord). Vi var et stort selskab og blev stuvet lige lovlig meget sammen ved et lang bord, der ikke passede til vores antal (selvom vi havde bestilt bord).
Jeg er jo stor øl fan og blev meget begejstret for deres store udvalg af specialøl, med tilhørende beskrivelser.
Jeg fik en forret og en hovedret; kalvetartar og risotto.
Kalvetartaren blev serveret med syltede svampe, croutoner og en ramsløgs mayo. Og den smagte usandsynligt godt. Alle elementer passede simpelthen så godt sammen og var perfekt tilbehør til tartar'en.

 Til gengæld fik vi serveret det kedeligst pap brød til.
Til hovedret fik jeg risotto med ærter, forårsløg, spinat og ramsløg. Det var en kæmpe portion, og den smagte udemærket, men den var alt for lind/tynd og ku godt have brugt noget syre.
Jeg forestiller mig at Paté Paté må være en perfekt sted at gå ud og spise inden en aften i byen eller lign.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar