lørdag den 18. februar 2012

Vespro - Anmeldelse

 
Vespro er en lillebitte vinbar på Nørrebro. Virkelig hyggelig og meget autentisk toscansk præget.
Der er varme retter som præsenteres på en tavle og et kort med forskellige bruschetta, anretninger med pølse, ost og lign. + dessert.

Jeg tog en klassisk bruschetta med tomat til at starte med, og den smagte virkelig af solmodne tomater, lækkert.
Herefter tog jeg en ret som jeg simpelthen ikke kan huske hvad hedder, men det var en slags pandekage rullet med ricotta og svampe, herefter overhældt ned bechamelsauce og kødsovs og toppet med parmesan og gratineret. I sin helhed smagte retten virkelig godt, rigtig italiensk hygge mad. Men der var for meget ricotta i, dette endte med at blive for overvældende ift. de andre ingredienser. Men god ret og gode smage.


Som afslutning måtte jeg have en Affogato (vanilleis overhældt med espresso), som altså bare er den bedste måde at indtage espresso på!
På trods af at jeg befandt mig på vinbar drak jeg øl, jeg fik italiensk classic, virkelig go øl.

Skønt lille sted, her vil jeg gerne komme igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar